Sunday, November 25, 2012

Program Agihan Beras utk Asnaf 8 kg Air Panas pada


Sumbangan boleh dibuat melalui akaun Persatuan 7th batch kita - akaun AMBANK, MARINA BINTI GHAZALI
Akaun No :126-002-002540-8. Sila SMS Marina @ 0122926004 siapa, berapa dan untuk Charity 'Program Agihan Beras utk Asnaf 8 kg Air Panas'. Terima kasih.

AlBaqarah 2:262 "Orang-orang yang menafkahkan hartanya di jalan Allah, kemudian mereka tidak mengiringi apa yang dinafkahkannya itu dengan menyebut-nyebut pemberiannya dan dengan tidak menyakiti (perasaan si penerima), mereka memperoleh pahala di sisi Tuhan mereka. Tidak ada kekhawatiran terhadap mereka dan tidak (pula) mereka bersedih hati."


Salam All,

Satu program agihan beras utk asnaf 8 kg Air Panas terpaksa dibatalkan oleh pihak penaja. Agihan ini sepatutnya berjalan pada 07 disember, 2012 semasa lawatan kumpulan Kembara 4x4 radio amatur Puchong, melibatkan 15 org penerima atau 30 kampit beras 10kg sahaja. Walau bagaimana semua proram lain diteruskan termasuk memberi sumbangan baju sekolah utk anak2 di sini.

Memandang senarai telah disediakan dan penerima telah dimaklum utk hadir pada tarikh tersebut, saya berasa kurang senang utk membatalkan program itu. Dengan itu saya buka utk sumbangan dari Xmrsm kulim sekerinya berminat, atau akan dipelawa kepada grup lain pada 03 disember atau berapa yg tak cukup tu

salam"
mufahuddin abd razak